wtorek, 1 maja 2012

Hard Mode

                                                                Witajcie myszki!
Dziś chciałbym wam pokazać tryb gry , który nazywa się ,,Hard". Jak każdy wie hard po polsku oznacza trudny. :).  Aby go odblokować potrzebujemy 1000 uratowanych myszek w trybie szamana. Dowiemy się ile ich mamy wchodząc w profil. Ja ze wstydem przyznaje, że nie mam odblokowanego Hard mode.

Więc tak Hard mode ma wiele zalet lecz są także i wady! Te wady to: Nie można stawiać deski z literką ,,B''  i nie mamy ducha. Lecz także możemy go wyłączyć. Wtedy mamy wszystko co mieliśmy kiedyś. Kiedy uratujemy już 1000 myszek możemy zmienić kolor naszego szamana. Wystarczy wejść na stronę : http://www.shamancolor.com/ . Wtedy widzimy taką stronę , jak ta po boku . Tamtym kołem wybieramy sobie kolor. Potem widzimy w punkcie 2 kod. Kopiujemy go i szukamy w profilu piórka jak już znajdziemy to piórko naciskamy je.Wtedy wyskoczy nam okienko z napisem shaman. U mnie jest po angielsku ale u was będzie po polsku . Więc tak obok myszki jest zdanie. Zaznaczamy jeśli chcemy mieć włączone Hard mode. A w Kolor wklejamy kod z tamtej strony.
Na końcu akceptujemy prace przyciskiem na samym dole. Kiedy mamy włączony hard mode możemy zbudować sobie totem , który będzie zastępował ducha. Będzie on piórkiem.Kiedy postawimy to piórko nasza budowla będzie na mapie.
Na razie to tyle co mam do powiedzenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz